Κυριακή 13 Μαρτίου 2011

μανταρίνια και πράσινο τσάι (πάλι)...

... κι ένας τεράστιος ήλιος έξω από το παράθυρο, που είναι κλειστό για να μην αποδράσει η Σακούνταλα.

Πέρασαν πολλοί μήνες, πολλές όμορφες και πολλές δύσκολες καταστάσεις (κάποιες ακόμη δεν πέρασαν - κάποιες θα έρθουν) αλλά για λόγους που δεν μπορώ να διαλέξω ακόμα, νομίζω ότι ήρθε η ώρα να ανταλλάξουμε ξανά κάποιες σκέψεις.

Σήμερα από το πρωί ακούω βινύλια στη σειρά: πολύ Neil Young (Harvest, On The Beach, After The Gold Rush), Nick Drake, Traffic, Coltrane, Χατζιδάκι, Λοΐζο, Schubert... πολύ Schubert και τον εξαιρετικό ολοκαίνουργιο δίσκο του Josh T. Pearson.

Κοιτάζω τις webcams από το λιμάνι της Νάξου και νοσταλγώ τις καλοκαιρινές μέρες. Ύστερα, κοιτάζω τις webcams από το κέντρο του Λονδίνου και νοσταλγώ τους χειμώνες. Στο background ακούω τον Drake να παίζει κλαρινέτο σ' ένα trio του Mozart και η ανοιξιάτικη μέρα παίρνει καινούργιο νόημα.

Οι μαθητές μου από τα τμήματα ραδιοφώνου έχουν ανοίξει ένα ιντερνετικό ραδιόφωνο και είμαι πολύ χαρούμενος γι' αυτό. Μπορείτε να το ακούσετε στο www.musicsociety.gr. Έχει όλη τη ζωντάνια που έχουν τα ασυνήθιστα πράγματα.

Σήμερα το radiopoetry ξεκινάει από την αρχή και νιώθω πολύ παράξενα γι' αυτό. Η μεγάλη παράξενη ζωγραφιά ανήκει στον Ransome Stanley, έναν ζωγράφο που γεννήθηκε στην Αγγλία, ζει στη Γερμανία και είναι ο αγαπημένος μου εδώ και πολύ καιρό.Μπορείτε να δείτε τη δουλειά του εδώ: http://www.ransome-stanley.com

Αυτή την εποχή διαβάζω ξανά το αγαπημένο μου βιβλίο του Kerouac, τους Αλήτες του Ντάρμα, και τα κείμενα των παιδιών του καταπληκτικού καινούργιου τμήματος Λογοτεχνίας που είναι σε εξέλιξη. Θα τα ανεβάσω αν μου δώσουν την άδειά τους.

Λυπάμαι πολύ για τον θάνατο του Ρασούλη και για κάθε μοναχικό θάνατο σ' αυτό τον Κόσμο, ψάχνω τις καινούργιες λέξεις συλλαβή τη συλλαβή, αναρωτιέμαι πώς θα τα καταφέρω με τις εκπομπές μου στο Δεύτερο που ξεκινούν την Πέμπτη, προσπαθώ να αρχίζω πάλι και πάλι από την αρχή και επιμένω ακόμα στο πράσινο τσάι και τα μανταρίνια.

όμορφες μέρες

16 σχόλια:

DimosK. είπε...

Εγω πρωτο σχολιο?Σιγουρα?
Οκ,ας ειναι..
Ελπιζω να παει οσο μακρια το θες ή οσο μακρια του πρεπει,αλλα και μεχρι εδω διπλα, βολτα στο τετραγωνο να κανει,παλι κοσμογυρισμενο και πολυτιμο θα ειναι!!
(Αν δεν πιασει αυτη η ευχη,εχω και αλλη!! Αν παλι θες, εχω S.O.S. τηλεφωνο για ευχελαια και αγιασμους)

maro* είπε...

Eγώ το δεύτερο σχόλιο;
Μετά τον Δήμο ε;
Ρε f...μου έχουν λείψει τα δικά μας!
Να είναι όλα μανταρινένια..
Να μην μας ξεχνάς..
Να μας αγαπάς..
Κι εμένα.
Κι εγώ εσένα ε;
Γαμώτοοοοοοοοο.............
Εγώ θα συνεχίζω.
Κι εσύ ε;

spitha είπε...

Γεια σου!
μεσα σ'ολον αυτον τον χαμο των ημερών να που διαβασα κατι ημερο, ευγενικο κι ομορφο. καλη αρχη και καλη συνεχεια!
(αννα απο ραδιο-τριτες 2009)

Elena είπε...

Δεν είχα καταλάβει πόσο μου είχε λείψει αυτό το blog, μέχρι που διάβασα το πρώτο κείμενο της ..νέας αρχής του!

Πολύ χαίρομαι που επέστρεψε κι εύχομαι να μας γράφεις συχνά.

Χαίρομαι, επίσης, που υπάρχει ένας λόγος για να ανοίξω ξανά το ραδιόφωνο στους 103,7!

Και μην ξεχνάς, μου έχεις τάξει Βαγγέλη Τζαμτζή, ε???

Θα μας λείψεις στο Κτενόβιο...

Καλές αρχές!!

Α! Και τα μανταρίνια χωρίς κουκούτσια, παρακαλώ...

Connie είπε...

Τι ωραία που είναι, λίγο άσπρο μέσα στη μαυρίλα!
Σ'ευχαριστούμε πολύ αγαπημένε δάσκαλε για τις όμορφες εικόνες και τις όμορφες σκέψεις!
Καλές αρχές και καλές συνέχειες!

F είπε...

@ Dimos K.

Ευχαριστώ φίλε! Θυμάμαι εκείνα τα τεράστια κείμενά σου σε συνέχειες, τα αστυνομικά. Θα συνεχίσεις να στέλνεις;

F είπε...

@ Μάρωωωωωω

Και βέβαια δεν σας ξεχνάω και σας αγαπάω και συνεχίζω... ή αρχίζω από την αρχή...

φιλιαααααααά

F είπε...

@ Άννα

Είπες θα βρέξεις... αλλά... πού έχεις χαθεί εσύ;

take care

F είπε...

@ Έλενα

Αν είμαι εγώ ο λόγος να βάλεις πάλι Δεύτερο, κάτι δεν πάει καλά... σε μένα(;), σε σένα(;), στο Δεύτερο(;)... κανείς δεν ξέρει...

Τζαμτζής θα έχει παίξει το πολύ στις τρεις πρώτες εκπομπές... και από εκεί και πέρα, πολύ συχνά.

Είναι και κάτι φανταστικά μανταρίνια με κουκούτσια, εκείνα τα πλακέ, που αξίζουν πολύ. Δοκίμασέ τα...

φιλιά

F είπε...

Ευχαριστώ Κωνσταντίνα μου!

Ελπίζω να τα καταφέρω να γράφω όσο συχνά νιώθω να θέλω τώρα.

take care

F είπε...

Αυτός ο πίνακας του Ransome Stanley είναι καταπληκτικός, δεν είναι;

Στο Blink το βράδυ, άπαντες, ναι;

Step out of time είπε...

Δάσκαλε καλή (νέα)αρχή!!!
Εξαιρετικός ο πίνακας!!!
Θα τα ξαναπούμε...

spitha είπε...

ω ειναι τοσα πολλα! απο κοντα! ελπιζω να ξανακανονισετε απο εδω μεσα για καμια βραδια, αλλιως απο το Μι.Πο!

F είπε...

@ step out of time

Σ' ευχαριστώ Κώστα μου!

θα τα λέμα (και) από το blog

F είπε...

@ Άννα

Εντάξει λοιπόν... από κοντά...

Aurangel είπε...

Καλωσήρθες και πάλι F!
(Σαν να μην πέρασε μία μέρα).

Χρόνια πολλά για τις μέρες που προηγήθηκαν και καλή δύναμη για όσες στωικά θα ακολουθήσουν.

Να χαίρεσαι την γιορτή σου!

φιλιά αγγελικά και φτερουδένια.

Υ.Γ Μου έλειψες πολύ.